055 378 1808
NL DE EN

Veelgestelde vragen

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
Antwoord:

De bungalows zijn gereed vanaf 15.00 uur op de dag van aankomst. Wij vragen u de bungalow op de vertrekdag voor 10.00 uur te verlaten.

Antwoord:

Ja, wel vragen wij dit even telefonisch te melden, zodat wij u de procedure kunnen uitleggen.

Antwoord:

Ook dit is mogelijk. De sleutel van de bungalow en het zwembadpasje (indien gekregen) kunt u in de witte brievenbus bij de receptie deponeren. Tegenover de receptie vindt u bolderkarren welke u kunt gebruiken voor verplaatsing van de bagage.

Antwoord:

Zowel in ons hoofdgebouw als in de bungalow kunt u gratis gebruik maken van ons Wifi netwerk.

Antwoord:

Nee, u bent vrij om hiervoor te kiezen. Handdoekpakketten huurt u voor € 5,00 per persoon.

Antwoord:

Ja, wij beschikken over bungalows waarin een huisdier is toegestaan. Wij vragen dit bij reservering aan te geven wanneer u een huisdier meeneemt. De toeslag per huisdier bedraagt € 5,00 per nacht. Een tweede huisdier per bungalow is altijd op aanvraag.

Antwoord:

Ja, om kinderen veilig te kunnen laten spelen en om jullie rust overdag, maar ook in de avond en nacht te garanderen is het gehele park autovrij. Wel kunt u bij aankomst en vertrek de auto bij de bungalow plaatsen om de bagage te lossen en laden. Voor boodschappen kunt u gebruik maken van onze bolderkarren tegenover de receptie.

Antwoord:

Wij vragen u dit direct bij reservering te melden, zodat wij een bungalow kunnen vastleggen die zo dicht mogelijk bij het parkeerterrein ligt. Mocht dit voor u geen optie zijn, dan zoeken wij graag samen naar een andere oplossing.

Antwoord:

In de meeste gevallen betaalt u €65,- borg bij het betalen van de reservering. Als alles na het verblijf in orde is wordt deze de eerste woensdag na de vertrekdag weer op uw rekening teruggestort. In enkele gevallen zit de borg niet verwerkt in de totale reserveringskosten, in dit geval vragen wij u ons machtigingsformulier in te vullen. Middels dit machtigingsformulier zijn wij gemachtigd een bedrag tot € 100,- van uw rekening te incasseren indien dit nodig is. Wij zullen u van te voren altijd op de hoogte stellen over hetgeen wij geconstateerd hebben en welke kosten hieraan verbonden zijn. Voor een extra snelle incheck vragen wij u vriendelijk om bij aankomst op ons park het machtigingsformulier ingevuld in te leveren. Middels deze machtiging is het niet meer nodig om uw borgsom contant te voldoen. Het formulier kunt u hier downloaden.

Antwoord:

Je kunt zowel met PIN als met alle gangbare Creditcards bij ons betalen. In Hoenderloo vindt u ook een pinautomaat.

Antwoord:

In de Bosvilla is standaard een magnetron aanwezig, in de Veluwe Villa en Parkvilla een combi magnetron. Daarnaast verhuren wij combi magnetrons voor € 5,50,- per verblijf.

Antwoord:

In de Bosvilla, de Parkvilla, de Comfort Classic en de Veluwe Villa is deze aanwezig, in de Classic niet. In het welkomstpakketje vindt u voor de villa's o.a. vaatwasserblokjes, in de Classic afwasmiddel en een borstel.

Antwoord:

Dit is mogelijk. U betaalt echter wel een borg van € 10,00 voor deze extra sleutel. Deze krijgt u uiteraard weer retour na inlevering van de sleutels.

Antwoord:

Ja, wij hebben drie Miele wasmachines, een droger, strijkplank en strijkbout. Bij onze receptie kunt u muntjes voor wassen en drogen kopen. Wasmiddel is reeds aanwezig in de machines. Voor wassen en drogen betaalt u in totaal € 7,50.

Antwoord:

Ja, op last van de brandweer is echter alleen elektrisch barbecueën toegestaan.

Antwoord:

In de Classic en Bosvilla een apparaat voor snelfiltermaling, in de Parkvilla, Veluwe Villa en comfort Classic een Senseo.

Antwoord:

Ja, u kunt aan onze receptie broodjes bestellen voor de volgende ochtend. Deze broodjes worden geleverd zonder beleg. Daarnaast kunt u kiezen voor een compleet ontbijt die wij serveren in de Boskantine voor € 7,50 p.p.

Antwoord:

In het dorp Hoenderloo vindt u een Spar supermarkt en op het vakantiepark naast ons vindt u Supermarkt 't Veluws hof. Supermarkt 't Veluwshof is buiten het hoog- laagseizoen gesloten. kijk hier voor openingstijden gedurende het hoog- en laagseizoen.

Antwoord:

In ons Veluwecentrum bij de receptie vindt u het Staatsbosbeheer informatiepunt. Hier kunt u leuke souvenirs kopen. Tevens boekt u bij het Veluwecentrum een wandeling met de boswachter of een Staatsbosbeheer-excursie. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor knooppuntenkaarten, wandelroutes, fietsroutes, entreekaarten, haardblokken, kinderanimatie artikelen, ansichtkaarten en postzegels.

Antwoord:

Dit is mogelijk. De receptionistes houdt uw poststukken apart zodat u deze tijdens de openingstijden kunt afhalen.

Nieuwsbrief

Als u uzelf inschrijft voor onze nieuwsbrief bent u altijd als eerste op de hoogte van alle parkinformatie en de leukste acties en aanbiedingen.

Inschrijven

Contact

Heeft u vragen of opmerkingen, vul dan onderstaand formulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk reageren.